26 Eylül 2013 Perşembe

DEMET AKALIN NASİP DEĞİLMİŞ ŞARKISINA KLİP ÇEKTİ-DEMET AKALIN'IN YENİ KLİBİ 'NASİP DEĞİLMİŞ'-NASİP DEĞİLMİŞ ŞARKI SÖZLERİ




   Ünlü şarkıcı Demet Akalın 'Giderli 16' albümünden son olarak Nasip Değilmiş şarkısına klip çekti.Eşi Okan Kurt ve arkadaşı Özlem Yıldız'ın da rol aldığı klipte Demet Akalın düğün görüntülerine yer verdi. Klibin yönetmenliğini Tamer Aydoğdu üstlendi.
Nasip Değilmiş şarkı sözleri:


Yangın Her Aşkın Yolu Sevdim Gördüm 
Gözlerin Karanlık Kuyu Düştüm Öldüm
 Ah Gönlüm Şimdi Başka Yare Mesken
 Ah El Çekmiyor Kara Sevda Benden 
Sen Hangi Elde Sevda Olup Açtın
 Ben Karlı Dağlar Misali Yalnızım 
Yok Bir Sitemim Hayatta Herşey Kısmet 
Soldu Gençliğim Ömrümü Aşkla Ziyan Ettim 
Ağla Gönlüm Nasip Değilmiş Vuslat 
Rahat Uyu Yar Sana Hakkımı Helal Ettim



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder